Warning: Use of undefined constant ICL_LANGUAGE_CODE - assumed 'ICL_LANGUAGE_CODE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/hjemmeside-til-forening.dk/public_html/wp-content/themes/bricksite2/header.php on line 54
class="page-template-default page page-id-95 ICL_LANGUAGE_CODE">
  foreningshjemmeside

Værktøjer til foreningshjemmeside

Opret gratis hjemmeside til forening

billig hjemmeside med Bricksite.dkfå en billig hjemmeside med bricksite

Foreningshjemmeside: Som forening har I brug for en række særlige værktøjer til opbygning af hjemmesiden. Vi har her samlet lidt inspirerende elementer, der vil være relevante for jeres foreningshjemmeside.

Gallerier

Via flere forskellige galleri-typer kan I let og flot vise billeder fra forenings-arrangementer og -aktiviteter. Vælg bl.a. mellem slideshows, thumbnail-visning, mm. Til hvert billede kan der tilføjes billed-tekster.

Blog

Hold foreningsmedlemmer og interessenter opdateret via blog-modulet. En blog kan beskrives som en digital/online dagbog. Indlæg præsenteres således sorteret efter tidspunkt (og kategorier).

Kontaktformular og gæstebog

Med moduler som Kontaktformular og Gæstebog kan jeres forening modtage henvendelser via hjemmesiden. Kontaktformlaren kan tilpasset med input-felter efter behov. Ved udfyldelse sendes en e-mail til udvalgte personer.

Medlemmer

Med medarbejder-modulet kan I administrere og præsentere en liste over foreningens medlemmer. Her kan bl.a. tilknyttes billede og kontaktinformationer til hvert medlem.

Nyhedsbreve

I bricksite findes modulet “nyhedsbrev” som du kan bruge til at sende nyhedsbreve til foreningens medlemmer. Det ville være fordelagtigt at integrere blogindlæg i dine nyhedsbreve, for på den måde at skabe trafik til foreningshjemmesiden. I bricksite er nyhedsbrevet en del af systemet, men hvis man hellere vil have en stor hosted løsning, kunne mailchimp vælges.

Låste sider

I bricksite er det muligt at låse udvalgte sider på din foreningshjemmeside. Det kunne f.eks. være sider som kun bestyrelsen eller udvalgte medlemmer kan se. Siderne låses med et brugernavn og en adgangskode.

Dagsorden og Referater

På din hjemmeside, kan du oprette ubegrænset antal sider og dermed have en side, hvor du linker til tidligere referater af møder. I hjemmesidens fil-bibliotek kan du gemme word eller PDF-dokumenter og linke til dem fra hjemmesiden. De fleste vælger et domæne til hjemmesiden og har du et domæne, kan du også få en eller flere mailadresser på domænet, så der kan udsendes mødeindkaldelse, dagsorden, referater og anden vigtig information fra bestyrelsen.

Sådan kommer du igang med værktøjerne på din foreningshjemmeside

For at aktivere ovenstående funktioner på din hjemmeside er det selvfølgelig nødvendigt at starte med oprette en hjemmeside. Start med at oprette en gratis hjemmeside her. Herefter skal modulerne aktiveres for at fungere på din foreningshjemmeside. For at aktivere disse er det fordelagtigt at aktivere et all inclusive abonnement. Læs mere om det her. Når dette er gjort er du sådan set parat til at gå igang med din foreningshjemmeside.