Opret en hjemmeside til din forening!

Med et online hjemmeside-værktøj som Bricksite.com kan jeres forening selv oprette en flot og billig hjemmeside.

Bricksite er særligt egnet til foreninger, der selv har tid og lyst til at opbygge hjemmesiden. Via et online værktøj kan I selv opdatere indhold og design-elementer på hjemmesiden. Systemet er baseret på en række gratis moduler (som I kan komme langt med), og derudover kan jeres forening tilkøbe diverse spændende tillægs-produkter.

Opret en gratis hjemmeside til jeres forening allerede i dag...

Inspiration

Som forening har I brug for en række særlige værktøjer til opbygning af hjemmesiden. Vi har her samlet lidt inspirerende elementer, der vil være relevante for jeres foreningshjemmeside.

• Gallerier

Via flere forskellige galleri-typer kan I let og flot vise billeder fra forenings-arrangementer og -aktiviteter. Vælg bl.a. mellem slideshows, thumbnail-visning, mm. Til hvert billede kan der tilføjes billed-tekster.
  • Blog

Hold forenings medlemmer og interessenter opdateret via blog-modulet. En blog kan beskrives som en digital/online dagbog. Indlæg præsenteres således sorteret efter tidspunkt (og kategorier).
  • Kontaktformular og gæstebog

Med moduler som Kontaktformular og Gæstebog kan jeres forening modtage henvendelser via hjemmesiden. Kontaktformlaren kan tilpasset med input-felter efter behov. Ved udfyldelse sendes en e-mail til udvalgte personer.
  • Medlemmer

Med medarbejder-modulet kan I administrere og præsentere en liste over foreningens medlemmer. Her kan bl.a. tilknyttes billede og kontaktinformationer til hvert medlem.

Eksempler - foreningshjemmesider

Eksempler på billig hjemmeside fra Bricksite.com

Hjemmeside-priser

Hos Bricksite kan I starte for 0 kroner! På den måde kan I let få et indtryk af mulighederne, uden det på nogen måde påvirker foreningens økonomi. Ønsker I at udvide med flere moduler sker dette altid via engangsbetalinger. Tilvalgsmodulerne anvendes af mange brugere, hvilket bl.a. betyder, at priserne kan sænkes til et niveau, hvor alle kan være med.

Start nu - og giv din forening et godt "ansigt" på nettet

Bricksite.com er det sikre valg, når du ønsker at oprette en billig hjemmeside med lækkert design og fede features. Start med det samme:

Hjælp til opsætning af hjemmesiden

Bricksite kan anvendes som selvbetjeningssystem - MEN du er også meget velkommen til at kontakte vores eget webbureau, Brickmedia, der står klar til at hjælpe jeres forening med implmentering af hjemmesiden (hvis I ikke selv ønsker at bruge tid på opstarten). Læs mere om billig hjemmeside fra Brickmedia her.